Tatil İçin Öneriler, Gezilecek yerler

BLOG DÜNYASI: MERHABA!




          Blog yazmaya yaklaşık 2 ay önce karar verdim.İşleyeceğim konu üzerinde ise oldukça yoğun düşündüm.Değerli blog yazarlarımızdan, seçmem gereken konuyla ilgili bilgi aldım.Hepsinin bana önerisi ise en çok tercih edilen,gündemde olan konulardan ziyade yazmaktan mutluluk duyabileceğim yazarken mecbur hissetmeyeceğim kendime has bir konu seçmemi söylediler.Bende bu öneriyi düşündüm ve konu seçimimi Gezi&Tatil üzerine yaptım.Çünkü gezmeyi çok seviyorum ve her fırsatta geziyorum.Farklı yerler görmek,farklı insanlar tanımak,farklı kültürler beni çok mutlu ediyor.Gerçekten de blog'uma yazı yazarken çok keyif alıyorum.Ve sizlerin de aynı keyifle okuyup, takip etmenizi diliyorum.


Blog'umuzda ne gibi konuları ele alacağız?


Blog'umuzda: Nereleri gezmeliyiz? En ucuz tatil nerede yapılır?
Şehir rehberi yani şehirler hakkında bilgiler, farklı tatil seçenekleri,ucuz gezmenin sırları,gezerken nerede kalacağız,tatil için nerede kalmalıyım,nerede ne yenir vb. gibi gezi ve tatil ile ilgili her türlü soruya cevap bulabileceğiniz bir blog olacak.Sabırla okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Değerli yorumlarınız ile sormak istediğiniz,aklınıza takılan konumuz ile alakalı her türlü soruyu sorabilirsiniz.
    

Murat Ünal

merhaba Ben Murat Ünal.20 yaşımdayım ve üniversite okuyorum.Gezmeyi çok sevdiğim için gezi ve tatil ile ilgili blog yazıyorum.Gezi ve tatil ile ilgili faydalı ve kaliteli içeriğimi okuyuculara sunmaya çalışıyorum. Blog adresim: www.tatilduragi.blogspot.com

2 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun o zaman yazılarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.Merak ettiğiniz bişey varsa yardımcı olabilirim.

      Sil

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek "beni bilgilendir" kutucuğuna işaretleyebilirsiniz.


Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.

Blogger Murat Ünal

Blogger

Top